Piagam Pelanggan UniMAP
UniMAP sangat komited untuk mencapai piagam pelanggan berikut :-
1 : Sekitar 40% graduan bergraduat dengan PNGK 3.00 ke atas dalam setiap konvokesyen.
2 : Sekitar 40% daripada pensyarah berkelayakan ijazah Doktor Falsafah (Ph.D) atau kelayakan yang setaraf dengannya.
3 : Nisbah tenaga akademik dengan mahasiswa prasiswazah ialah 1:15.
4 : Indek kepuasan pekerja melebihi 85%.
5 : Indek kepuasan mahasiswa melebihi 80% setiap tahun.
6 : Empat orang Jurutera Professional (PE) atau kelayakan yang setaraf bagi setiap program pengajian kejuruteraan.
7 : Memberi maklum balas kepada pertanyaan bertulis pelanggan tujuh (7) hari bekerja daripada tarikh penerimaan pertanyaan.
Pencapaian piagam pelanggan
# Pencapaian bagi tahun semasa akan dilaporkan dalam MKSP pada akhir tahun, selepas Audit Dalaman SPK dijalankan (sekitar Disember atau awal tahun untuk tahun berikutnya).
Maklumat lanjut, sila hubungi:
Centre for Corporate Development and Quality Management (PUSPEK)
En. Muhammad Hidham Haris
Pegawai Tadbir (ISO Unit)
Tel : +604 979 8645
E-mail : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.
Tarikh Kemaskini: Mei 2018