A+ A A-

Piagam Pelanggan UniMAP

 

UniMAP sangat komited untuk mencapai piagam pelanggan berikut :-

1 : Sekitar 40% graduan bergraduat dengan PNGK 3.00 ke atas dalam setiap konvokesyen.

2 : Sekitar 40% daripada pensyarah berkelayakan ijazah Doktor Falsafah (Ph.D) atau kelayakan yang setaraf dengannya.

3 : Nisbah tenaga akademik dengan mahasiswa prasiswazah ialah 1:15.

4 : Indek kepuasan pekerja melebihi 85%.

5 : Indek kepuasan mahasiswa melebihi 80% setiap tahun.

6 : Empat orang Jurutera Professional (PE) atau kelayakan yang setaraf bagi setiap program pengajian kejuruteraan.

7 : Memberi maklum balas kepada pertanyaan bertulis pelanggan tujuh (7) hari bekerja daripada tarikh penerimaan pertanyaan.

 

Pencapaian piagam pelanggan

# Pencapaian bagi tahun semasa akan dilaporkan dalam MKSP pada akhir tahun, selepas Audit Dalaman SPK dijalankan (sekitar Disember atau awal tahun untuk tahun berikutnya).

 

Piagam pelanggan 2013

Pencapaian piagam pelanggan 2013

Piagam pelanggan 2014

Pencapaian piagam pelanggan 2014

Piagam pelanggan 2015

Pencapaian piagam pelanggan 2015

Piagam pelanggan 2016

Pencapaian piagam pelanggan 2016

Piagam pelanggan 2017

Pencapaian piagam pelanggan 2017

 

Maklumat lanjut, sila hubungi:

Centre for Corporate Development and Quality Management (PUSPEK)
En. Muhammad Hidham Haris
Pegawai Tadbir (ISO Unit)
Tel : +604 979 8645
E-mail : Alamat emel ini dilindungi dari Spambot. Anda perlu hidupkan JavaScript untuk melihatnya.

Tarikh Kemaskini: Mei 2018